duminică, 1 august 2010

Cea mai buna prietena

 Ea e! Pur si simplu ea!
     Sa incepem cu inceputul. Prima zi de scoala..oribila, pana sa'i cunosc pe toti. La inceput pe ea nu o suportam deloc..era plina de figuri si cu parul cretz[ asa era parul, e natural],apoi am facut schimb de locuri si am ajuns sa stau in banca cu ea[ groaznic].
   Impreuna am reusit sa luam 4 la chimie, 3 la mate dar sa avem si un punct scazut la nota de la contabilitate[greu de crezut dar nah]. Am trecut noi si peste astea.
  Cu timpul mi'a aratat ca nu e deloc asa cum am crezut eu in primele zile. M'am atasat foarte mult de ea. Acum suntem cele mai bune prietene chiar daca ea e la distanta [nu e din Botosani].
   Pe ea ma pot baza tot timpul ca ma ajuta si chiar m'a ajutat de multe ori. E genul de persoana foarte intelegatoare. Mereu imi aduce zambetul pe bune atunci cand sunt suparata , ma calmeaza atunci cand sunt nervoasa. Timpul petrecut impreuna e cel mai frumos.
   Ne spunem toate secretele, stie totul despre mine si ma accepta asa cum sunt si cu bune si cu rele.
   Imi da cele mai bune sfaturi. E mereu alturi de mine. Nu s'a ferit niciodata sa ma asculte atunci cand am avut ce va de zis. Accepta orice repros dar cand e sa'ti reproseze ceva, are de zis multe. Asta imi place la ea!
           Cred ca ea e ce cautam de mult[ o prietena asa cum e ea]
                     O iubesc si e totul pentru mine
 Cele mai bune prietene >:D<      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu